lunes, 12 de noviembre de 2007

Pervez, Pervez... ya estamos otra vez...

Me acabo de jambar un país entero, paayo.  Beurrrrrp…

O estado de sitio mantense pero ceibou a Bhutho e prometeu elecións novas.  Está por ver si se volve a presentar como xefe do exército.  Unha de cal duas de area a petición de Condoleeza?  Non creo que sexa un faux pas, ó final Muxarraf saleuse ca sua.  O que me sorprende é a oportunidade, porque Musharraf é un zorro vello moi astuto e, non soe precipitarse.  O que me leva a pensar que ó mellor estaba acojonado, pero ben, ante algo que se lle vai a vir enriba.  Aquí parece que se quere se da a entender que o jaleo na calle é de seguidores de Butho, estudiantes, etc… vamos que demócratas de toda la vida protestando polo estado de excepción.  Non o teño tan claro.  Mais que estudiantes de periodismo teñenme pinta de estudiantes das Madrasas.  Butho intenta pescar en río revolto.  Ou ó mellor hai de todo un pouco, o certo é que os que máis axitan ós seus son os islamistas.  E son moitos, e poden levarse un país por diante.  A verdade é que non teño nin zorra idea do que vai pasar nos próximos meses.  Pero non auguro nada bo, certamente.  A estar atentos.

0 comentarios:

Fotos Do dia